Szállítási és Fizetési feltételek

 

 

 

Ha válaszokat keresel, jó helyen jársz, fontos információk egy kattintással

 

 

Impresszium

 

Cégnév: Dang Muoi Élelmiszeripari Kft.
Székhely: 1205, Bp, Rákóczi u 61/A.
Tel: 06-30-461-9291
info@mrdang.hu
Adószám: 26329792-2-43
Cégjegyzékszám: 

 

 

 

 

 

Fizetési feltételek

 

 

 

Áfás számla kérelem

 

Megrendelésedre vonatkozóan (amennyiben igényt tartasz rá) áfás számlát küldünk, de fontos, hogy a pénztár oldalon a Céges számlázás mezőt bepipáld, és a lenyló cégnevet és adószámot is kitöltsed!  Továbbá a címet és ahhoz tartozó irányító számot, valamint az adószámot is. Sajnos- e feltételek hiányában nem tudjuk kiküldeni a rendelésedről szóló áfás számlát.
Utólag már nem áll módunkban áfás számlát kiállítani, ezért mindenképpen a rendelés leadása előtt jelezd!

 

 

 

Nagy címlettel  való fizetés

 

Rendelésed véglegesítése előtt, kérlek minden esetben jelezd, hogy milyen címletű bankjeggyel szeretnél fizetni, hogy futár kollégánk fel tudjon készülni váltópénzzel. Ezt a pénztár oldalon a rendelési jegyzetekbe tudod felvezetni!

 

 

 

Fizetési módok

 

Rendelésedet az alábbi fizetési módok egyikével tudod kiegyenlíteni:

 

     

    Házhoz szállítás esetén:

     

    • Utánvéttel a futárnak készpénzel (nagy címlettel való fizetés esetén kérjük jelezd azt a rendelés leadása során a rendelési jegyzetekben)

     

     

     

    Szállítási feltételek

     

    Weboldalunkon van lehetőség házhozszállítást kérni, vagy az Omi Ázsiai Bisztróban való személyes átvételre rendelni az ételt.

     

     

     

    Mikor kapom meg a rendelést? 

     

    Rendelésedet bármikor leadhatod a webes rendszerünkön, azonban meg kell adnod a rendelés leadásánál hogy nyitvatartási időnkön belül mikor és melyik napon szeretnéd átvenni az ételt.

     

    Nyitvatartásunk:

     

    • Hétfőtől péntekig: 09:00-21:00 között
    • Szombaton és vasárnap: 09:00-tól 21:00-ig.

     

     

    Házhoz szállítás esetén

     

    A kiszállítást végző kollégánk a rendelés során megadott időponthoz képest +/- 10-20 perces eltéréssel érkezhet. Ha a rendelést azonnali kiszállításra kéred, a vállalt szállítási idő körülbelül 60 perc, de ez változhat forgalomtól, távolságtól valamint időjárási viszontagságoktól is.

     

    Azonnali kiszállítás esetén Budapesten kívüli területre 80-120 perc a kiszállítás.

     

     

     

     

     

     

    Hogyan jelezhetem extra igényeimet?

     

    Különleges kívánságaidat a rendelés leadás végén, a megjegyzés rovatban tudod feltüntetni.

     

     

     

    Lemondhatom- e a rendelésemet?

     

    Azonnali kiszállítás kiválasztása esetén rendelés leadásától számítva maximum 15 percen belül tudod lemondani a rendelésed. Ez után már nem áll módunkban törölni, hiszen a rendelésed már készítik.

     

    Későbbi kiszállítás vagy átvétel esetén, legkésőbb 2 órával az átvétel időpontja előtt tudsz nekünk jelezni a rendelés lemondási számdékról

     

    Rendelés lemondását csakis telefonon tudod nekünk jelezni a +36 30 461 9291-es számon, melyről később e-mailes megerősítést kapsz!

     

     

     

     

    Módosíthatok- e a rendelésemen? 

     

     

    Azonnali kiszállítás kiválasztása esetén rendelés leadásától számítva maximum 15 percen belül tudod módosítani a rendelésed. Ez után már nem áll módunkban törölni, hiszen a rendelésed már készítik.

     

    Későbbi kiszállítás vagy átvétel esetén, legkésőbb 2 órával az átvétel időpontja előtt tudsz nekünk jelezni a rendelés módosítási számdékról.

     

    Rendelés módosítását csakis telefonon tudod nekünk jelezni a +36 30 461 9291-es számon, melyről később e-mailes megerősítést kapsz!

     

    Amennyiben a rendeléseden módosítasz a szállítási idő is, kitolódhat, hiszen más ételeket készítünk el számodra.

     

     

     

    Késik a kiszállítás

     

    Kérjük a kiválasztott kiszállítási időt 10-20 perc erejéig, kezeld rugalmasan! Tapasztalatból mondjuk, hogy rossz időjárási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes, sajnos előfordulhat hogy nagy forgalom esetén futár kollégáink nehezebben haladnak. Ennek mértéke 20-30 perc is lehet. Ennél erősebb késés esetén diszpécser kollégáink tájékoztatnak az esetleges késésről. Ettől függetlenül, ha ügyfélszolgálatunkat megkeresed a +3630 461 9291-es telefonszámon, rövid időn belül tájékoztatást kapsz, merre jár a rendelésed.

     

     

     

    Hogyan tudok reklamálni?

     

    Reklamációval fordul bizalommal a házhozszállításhoz s +3630 4619291-es telefonszámon. Ha az adott rendeléseddel van probléma, kérjük, azonnal jelezd felénk telefonon vagy e-mail-en keresztül, hogy mielőbb orvosolni lehessen a hibát. Kérjünk, hogy ha az étel minőségével adódott gond, a rendelést ne fogyaszd el, hiszen így nem áll módunkban kivizsgálni az ügyet.

     

     

    Panaszom van, kihez fordulhatok?

     

    Panasz esetén megkeresheted ügyfélszolgálatunkat.

     

    Telefon:
    +36 30 461 9291

     

    e-mail:
    info@mrdang.hu

     

    Panasz bejelentés – Nem kaptam meg egy vagy több tételt, mi a teendőm?

     

    Előfordulhat, hogy rendelésed több külön csomagban érkezik, vagy esetleg egybe csomagolva. Ételeink estén a hideg és meleg ételeket elszeparáljuk, hogy ne érintkezzenek egymással. Pl a levesbetétet és a levét külön csomagoljuk, hogy ne szívja meg magát , míg hozzád ér. Kérjük, győződj meg arról, hogy blokkon szereplő tételek darabra és adagra is megvannak-e. Ha ezek után sem találod az adott tételt, jelezd a Házhozszállítás Központi vonalán a +3630 461 9291-es telefonszámon!

     

     

     

     

    Szállítási díjak

     

    Aktuális szállítási díjaink:
    Minden területre egységesen 400 Ft a szállítási díj

     

    Mikor vállalják át a szállítási díjat?

     

    20.000 forint feletti (szállítási díj nélküli) rendelés esetén az étterem átvállalja a szállítás költségét, abban az esetben, ha az étlapon feltüntetett területre kéred a kiszállítást.

     

     

     

     

    0